loading...
عاشقان تنها-عاشقانه
admin بازدید : 32 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (0)

در خواب گریه می کردم.

خواب دیدم که تو مرده ای بیدار شدم

و اشک از گونه هایم جاری شد.

در خواب گریه می کردم.

خواب دیدم که تو از من جدا شده ای.

بیدار شدم و مدتی دراز به تلخی گریه کردم.

در خواب گریه می کردم.

خواب دیدم که تو هنوز دوستم می داری بیدار شدم

و باز سیل اشک از چشمانم فرو ریخت.

هر شب تو را به خواب می بینم که به مهربانی لبخند می زنی

و من لرزان لرزان به پاهای عزیزت می اندازم.

.تو به حالت غمناک به من می نگری سر زیبای خود را تکان می دهی

و مروارید تر اشک از چشمت فرو می ریزد.

آنگاه آهسته کلمه ای به من می گویی

و دسته ای از گلهای سپید به من می دهی

اما چون بیدار می شوم از دسته گل اثری نیست

و آن کلمه را نیز فراموش از یاد برده ام.

 

در خواب گریه می کردم.

خواب دیدم که تو مرده ای بیدار شدم 

و اشک از گونه هایم جاری شد.

در خواب گریه می کردم.

خواب دیدم که تو از من جدا شده ای.

بیدار شدم و مدتی دراز به تلخی گریه کردم.

در خواب گریه می کردم.

خواب دیدم که تو هنوز دوستم می داری بیدار شدم

و باز سیل اشک از چشمانم فرو ریخت.

هر شب تو را به خواب می بینم که به مهربانی لبخند می زنی 

و من لرزان لرزان به پاهای عزیزت می اندازم.

.تو به حالت غمناک به من می نگری سر زیبای خود را تکان می دهی

و مروارید تر اشک از چشمت فرو می ریزد.

آنگاه آهسته کلمه ای به من می گویی 

و دسته ای از گلهای سپید به من می دهی

اما چون بیدار می شوم از دسته گل اثری نیست

و آن کلمه را نیز فراموش از یاد برده ام.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 4,580