loading...
عاشقان تنها-عاشقانه
admin بازدید : 94 سه شنبه 03 بهمن 1391 نظرات (1)

کدامیک از ما بدجنس تریم؟ 

من؟ 

که آرزوی کشیدن موهایت یکدم رهایم نمی کند؟ 

یا تو؟ 

که همیشه هوس کندن گوش هایم آزارت می دهد؟ 

بدجنس!! 

کدامیک بچه تریم؟ 

من؟ 

که کودکانه بهانه چشمهایت را می گیرم؟ 

یا تو؟ 

که بچه گانه شعرم را خط خطی می کنی؟ 

کدامیک عاشق تریم؟ 

من؟ 

که ذره ذره وجودم چون شمع در حسرت نگاهت آب می شود؟ 

یا تو؟ 

که شعله نگاهت هردم شعله ور نگشته خاکسترم می کند؟ 

کدامیک بازیگوش تریم؟ 

من؟ 

که دلم بازیچه بازی موهایت در نسیم هر لحظه به 

شوق بوییدن زلفت می تپد؟ 

یا تو؟ 

که با هر کرشمه ات بیچاره دلم را به بازی گرفته ای؟

… ها؟! …کدامیک؟ 

 

کدامیک از ما بدجنس تریم؟ 

من؟ 

که آرزوی کشیدن موهایت یکدم رهایم نمی کند؟ 

یا تو؟ 

که همیشه هوس کندن گوش هایم آزارت می دهد؟ 

بدجنس!! 

کدامیک بچه تریم؟ 

من؟ 

که کودکانه بهانه چشمهایت را می گیرم؟ 

یا تو؟ 

که بچه گانه شعرم را خط خطی می کنی؟ 

کدامیک عاشق تریم؟ 

من؟ 

که ذره ذره وجودم چون شمع در حسرت نگاهت آب می شود؟ 

یا تو؟ 

که شعله نگاهت هردم شعله ور نگشته خاکسترم می کند؟ 

کدامیک بازیگوش تریم؟ 

من؟ 

که دلم بازیچه بازی موهایت در نسیم هر لحظه به 

شوق بوییدن زلفت می تپد؟ 

یا تو؟ 

که با هر کرشمه ات بیچاره دلم را به بازی گرفته ای؟

… ها؟! …کدامیک؟ 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 4,548